.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

استخر پیش ساخته 549*274 بست وی با فرم ظاهری بیضی شکل یکی از متفاوت ترین انواع استخر آماده بوده که شما می توانید برای استفاده در منزل ، باغ و ویلا جهت مصارف تفریحی و همچنین برای امور صنعتی ، کشاورزی و یا حتی پرورش ماهی از آن استفاده کنید. این استخر پیش ساخته سایز متوسطی داشته و بدنه آن متشکل از دو بخش اصلی و فریم های نگهدارنده می باشد. وجه تمایز دیگر این استخر آماده نسبت به نمونه های موجود در بازار علاوه بر شکل ظاهری مربوط به جنس انتخاب شده برای فریم های نگهدارنده آن می باشد. این فریم ها دارای جنس استیل بوده که سبک و مقاوم بوده و کاملا ضدزنگ هستند. این جنس از فریم توان تحمل وزن بالاتر و طول عمر به مراتب بیشتری نسبت به سایر جنس های فریم دارد.

 

برای خرید محصولات بادی می توانید به سایت اینتکس ایران مراجعه نمایید



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته بست وی , خرید استخر پیش ساخته بست وی , بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 30 اسفند 1399
.

استخر پیش ساخته گرد بست وی با تجهیزات یکی از جدیدترین تولیدات کارخانه بست وی در زمینه استخر آماده بوده که شما می توانید از این محصول در داخل باغ ، ویلا ، پارکینگ منزل و... استفاده کرده و لذت ببرید. این استخر آماده دارای بدنه گرد بوده و قابلیت آن را داشته که به صورت روکار بر روی سطح زمین و یا به صورت توکار در داخل زمین راه اندازی شود. این استخر پیش ساخته دارای تجهیزات جانبی کامل بوده به همین دلیل بوده که برای راه اندازی و استفاده از محصول یاد شده دیگر نیاز به تهیه تجهیزات اضافی نخواهید داشت. در داخل بسته بندی این استخر آماده تعداد یک عدد نردبان استاندارد ، یک عدد پمپ تصفیه فیلتری ، یک عدد درپوش و یک عدد فیلتر تصیفه آن وجود دارد. با استفاده از پمپ تصفیه فیلتری و درپوش مناسب استخر پیش ساخته می توانید موجب کاهش تعداد دفعات تعویض آب استخر و همچنین صرفه جویی در مصرف آب شوید.



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته بست وی , خرید استخر پیش ساخته بست وی , استخر پیش ساخته گرد بست وی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 29 اسفند 1399
.

استخر پیش ساخته ایرتکس ۶ متری یکی از جدیدترین استخر های آماده تولید ایران بوده که کیفیت بالایی داشته به طوری که امکان رقابت با نمونه های مشابه خارجی را دارد. مزیت این استخر پیش ساخته نسبت به نمونه های خارجی در ابعاد متنوع و ارتفاع بلند آن بوده و از طرفی قیمت مناسب تری نیز داشته تا بتوانید آن را انتخاب کنید. این استخر آماده ایرانی بدنه ای مستطیل شکل داشته و شامل سازه ها و بدنه اصلی می شود. سازه های این استخر مدل U شکل داشته که در حد فاصل معین از یکدیگر قرار داده شده تا استحکام قابل توجهی را به وجود بیاورد. رنگ بدنه این استخر پیش ساخته نیز آبی و ساده بوده اما در بخش داخلی آن طرح کاشی ایجاد شده تا فضای مشابه با استخر های بتنی را در اختیار شما قرار بدهد.

 

برای خرید محصولات بادی می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته ایرتکس , خرید استخر پیش ساخته ایرتکس , ایرتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 28 اسفند 1399
.

استخر پیش ساخته ایرتکس ۹ در ۴ با عمق ۱۳۰ یک تولید جدید کارخانه ایرتکس در ایران با ضمانت ۵ ساله با کیفیتی عالی و یک رقیب بزرگ برای برند هایی همچون کلمن ، اینتکس ، بست وی ، اینتایم میباشد که حاصل تلاش عزیزان ایرانی در کرج و فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران عرضه و تولید میشود ، این محصول به لحاظ قیمتی بسیار ارزان و به صرفه میباشد که در مقایسه به سایر برند های مطرح در دنیا میتواند حرفی برای گفتن داشته باشد ، قیمت این محصول حدود یک دوم هزینه های نمونه های خارجی است و به لحاظ کیفیت و ظاهر هم بسیار بهتر و زیبا تر از نمونه های خارجی است ، اگر چه به دلیل تولید در داخل کشور این محصول ، میتوانید آنرا طبق سلیقه خود و با رنگ های دلخواه خود سفارش دهید.



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته ایرتکس , خرید استخر پیش ساخته ایرتکس , استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 27 اسفند 1399
.

یک استخر پیش ساخته ایرتکس برزنتی آماده و پرتابل با کیفیت بسیار بهتر از اینتکس و رقیب جدی تولید کننده های خارجی استخر در ایران ، این محصول با بدنه پی وی سی فشرده ( برزنت ) تولید شده که داخل استخر با طرح کاشی شطرنجی مزین و نقاشی شده ( به صورت چاپ لیزری ) که شباهت بسیار زیادی به استخر بتنی واقعی دارد . اکسراکچر این محصول بر پایه آلومینیومی طراحی شده و بسیار محکم و ضد زنگ میباشد ، یکی از دلایل برتری این محصول نسبت به استخر های اینتکس همین مورد هست که پایه ها و ستون های این محصول از آلومینیوم ساخته شده که این امر باعث میشود پس از استفاده در سالهای متوالی دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نخواهد شد ، به همراه این محصول یک نردبان و زیرانداز وجود دارد که برای بالا رفتن و خارج شدن از داخل استخر پیش ساخته میتوانید از آن استفاده نمایید .



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته , استخر پیش ساخته ایرتکس , خرید استخر پیش ساخته ایرتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 26 اسفند 1399
.

وان بادی

این روز ها فروش و عرضه محصولات بادی بسیار رایج شده است. این محصولات تنوع بالایی دارند و تقریبا پاسخگوی تمام نیاز های شما می باشند. یکی از جدید ترین تولیداتی که در این زمینه به تازگی به بازار ارائه شده است و تنوع قابل قبولی هم دارد ، وان بادی می باشد. این وان ها معمولا برای سنین بزرگسال و کودک موجود بوده و بسیار با دوام و زیبا خواهند بود. با توجه به این مواردی که تا به این جای کار در مورد آن صحبت کردیم ، قصد داریم در این مقاله به صورت کامل به بررسی انواع وان های بادی و ویژگی های این محصولات پرداخته و برای شما به صورت کامل جزئیات دقیقی از این محصولات را ارائه کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید...


وان بادی بزرگسال

اولین بخش از این مقاله را به بررسی وان های بادی بزرگسال اختصاص داده ایم. این وان ها همان طور که قطعا می دانید برای سنین بزرگسال طراحی و تولید شده اند و عموما باید دارای یک سری نکات مهم باشند تا یک فرد بزرگسال بتواند در بهترین حالت ممکن از این محصول استفاده کند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که وان های بادی بزرگسال اولین نکته ای را که بسیار حائز اهمیت می دانند بحث ابعاد محصول می باشد. این ابعاد باید به گونه ای باشد که فرد بتواند در راحت ترین حالت ممکن در داخل یک وان بادی دراز کشیده و از آن استفاده کند. ابعادی که وان های بادی بزرگسال معمولا دارا هستند طول 160 سانتی متر می باشد که یک استاندارد بوده و فرد می تواند با خیال راحت در داخل وان قرار بگیرد. البته از این ابعاد بزرگ تر هم در بازار موجود می باشد اما این سایز یک سایز معمول و رایج است. هم چنین عرض وان های بادی معمولا بیشتر از 80 سانتی متر می باشد که قطعا فرد بزرگسال بتواند با خیال راحت در داخل محصول قرار گرفته و از این وان بادی استفاده کند.


وان بادی کودک و نوزاد

نمونه دیگری از وان های بادی هم در بازار موجود است که برای سنین کودکان و خردسالان قابل استفاده بوده و با خیال راحت می توانید فرزند خود را در این محصولات قرار داده و به استحمام او بپردازید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این وان های بادی کودک معمولا اکثرا دارای طرح و نقش خاصی بر روی بدنه و بخش های بیرونی محصول خود می باشند که باعث شده تا کودک شما مجذوب این طرح و نقش شده و به همین دلیل محصولی را انتخاب کند. از نظر ساختار هم این محصولات دارای دو شکل عمده گرد و مستطیلی می باشند. نوع گرد این محصولات معمولا دارای ارتفاع بلندی است که کودک بتواند در یک سطح بزرگ در داخل این محصول قرار بگیرد و هم چنین نوع مستطیلی این محصول هم همانند نوع بزرگسال این کالا طراحی شده است که قطعا فضای خوبی را در اختیار کودک شما قرار می دهد. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که مدل های دیگری از وان های بادی در طرح های گوناگون هم موجود است که باعث می شود تا بتوانید یک انتخاب هوشمندانه را داشته باشید.


ویژگی های وان بادی

در ادامه این مقاله باید به ویژگی ها و امکاناتی که یک وان بادی در اختیار شما قرار می دهد اشاره کنیم. در همین رابطه نیز می توانیم عنوان کنیم که یک وان بادی معمولا یک سری خصوصیات دارد که با توجه به آن خصوصیات فرد می تواند یک انتخاب درست را انجام دهد. در این مبحث نیز می خواهیم به همین خصوصیات به صورت کامل اشاره کنیم.



:: برچسب‌ها: وان بادی کودک , وان بادی بزرگسال , خرید وان بادی کودک , خرید وان بادی بزرگسال , وان بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 25 اسفند 1399
.

​وان حمام بادی 

وان بادی از کجا بخرم ؟ محل فروش وان های بادی حمام در تهران به آدرس تهران جنت آباد جنوبی کوچه سازمان آب پلاک 25 فروشگاه اینتکس ایران میباشد. برای خرید حضوری میتوانید به این آدرس مراجعه نمایید .

توضیحاتی در مورد وان های بادی اینتایم و اینتکس و بست وی :

استفاده از وان بادی یکی از روش هایی است که شما می توانید مشاهده کنید در سال های اخیر بسیار رایج شده است. این محصولات هم از نظر نوع ساختار و هم از نظر طراحی به گونه ای تولید شده اند که به هر شکل می توانند نیاز شما را از بابت در اختیار داشتن یک وان حمام با کیفیت برطرف سازند. حال با توجه به این پیش زمینه شایداین سوال برای شما پیش آمده باشد که یک محصول خوب و ایده آل باید دارای چه مزایایی باشد و آیا این مزایا باعث خواهد شد که شما بتوانید به بهترین شکل ممکن از آن محصول بهره مند شده و خرید ان را برای خود نهایی کنید؟ پاسخ به این سوال را در این بخش قصد داریم به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار دهیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید....

وان حمام بادی از نظر ظاهر و ساختار

در ابتدای این مقاله قصد داریم تا شما را با مهم ترین نکته ای که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید آشنا کنیم. قطعا یکی از مواردی که باعث خواهد شد که به بهترین شکل ممکن خرید یک محصول را انجام دهید بحث ظاهر و همین طور نوع طراحی صورت گرفته در ساختار آن محصول می باشد. شما اگر در مغازه ها و فروشگاه های مختلف نمونه هایی از این وان های بادی را مشاهده کنید قطعا می توانید یک ساختار تقریبا یکسان را در اکثر این دسته از محصولات ببینید که همین امر نیز باعث شده تا خیلی نگران بحث ظاهری و ساختاری این محصولات نباشید.

در واقع از نظر نوع ظاهر و ساختار  نیز این محصولات به دو دسته عمده وان حمام بادی کودک و بزرگسال تبدیل می شوند. عمدتا فروش این محصولات در میان هر دو رده سنی نیز وجود دارد و نمی توان اختلاف زیادی را در این دو مشاهده کرد. در همین رابطه باید توجه داشته باشید که ظاهر یکی از مواردی است که در هر دو مدل مهم و اساسی خواهد بود. در مدل های وان حمام بادی کودک شما می توانید مشاهده کنید که اگر محصول برای سنین خردسال باشد این دسته از وان ها عمدتا دارای بالش در بخش میانی خود هستند. این نکته سبب شده تا خانواده ها بتوانند به راحتی از یک وان بادی حمام استفاده نموده و از ان حتی برای تعویض پوشک کودک خود نیز بهره ببرند.



:: برچسب‌ها: وان بادی , خرید وان بادی , وان بادی اینتکس , خرید وان بادی اینتکس , وان های بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 24 اسفند 1399
.

قایق بادی را چگونه نگهداری کنیم . اکثر قایق های بادی از جنس پی وی سی دو لایه و یا سه لایه ساخته میشوند که همگی انها از انعتاف پذیری بالایی برخوردارند که چنانچه بارها و در دفعات زیاد قایق را باز و بسته کنیم هیچ اتفاقی برای قایق نخواهد افتاد .فرقی ندارد که تولید  چه کارخانه ای باشد چرا که روش نگهداری تمامی قایق های بادی شبیح یکدیگر میباشند .در ابتدا باید روش باد کردن صحیح را بدانیدکه تاثیر بسزایی دارد .زمانی که میخواهید قایق را باد کنید توجه داشته باشید که به اندازهای ان را باد کنید که وقتی روی قایق را با دست به سمت پایین فشار میدهید مقدار کمی دستتان فرو برود این کار باعث میشود وقتی که میخواهید داخل قایق بنشینید دیگر فشاری بر لایه های داخلی قایق تحمیل نشود  و باعث طول عمر بیشتر قایق میشود .توجه داشته باشید  فضایی را که قایق در انجا باد میشود کاملا تمیز بوده و از بودن هر نوع اشیاء تیز و برنده اطمینان حاصل نمایید .



:: برچسب‌ها: روش نگهداری قایق بادی , قایق بادی , نگهداری قایق بادی , خرید قایق بادی , قایق بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 23 اسفند 1399
.

مزیت مهم قایق بادی اینتکس مزیت مهم قایق بادی قیمت مناسب و مقرون به صرفه و جنسی مرغوب و باداوام است که قابل  حمل و نقل راحت است. در واقع قایق دارای حجم بسیار کوچکی است.به راحتی می توانید در سفر ها داخل ماشین قرار دهید و برای استفاده با پمپ باد به سرعت باد کنید. شما میتوانید از قایق بادی در استخر ها و یا آبهای آرام استفاده کنید. 

قایق بادی اینتکس دارای دو پارو و یک پمپ باد بوده که در بسته بندی قایق به شما تحویل داده خواهد شد. انواع قایق بادی اینتکس قایق بادی چلنجر  قایق بادی سیهاک قایق بادی اکسکروشن قایق بادی کایاک چلنجر هر چهار نوع قایق بادی اینتکس قابلیت نصب موتور بنزینی و برقی را دارند. 

موتورهای قایق بادی در دو دسته بنزینی و برقی تقسیم بندی می شوند. موتور قایق بادی بنزینی توسط روغن و بنزین کار میکند. این موتور ها در دو نوع 2 زمانه و چهار زمانه تولید میشوند. نوع دو زمانه بنزین و روغن در باک موتور ریخته میشود و در نوع چهار زمانه بنزین و روغن جدا از هم ریخته شده که این مدل دود زا میباشد.همه مدل های موتور برقی نیاز به یک باطری اتومبیل بین 60 تا 75 آمپر دارند. 

این موتور ها گزینه ای مناسب برای ماهیگیری و تفریح در آبهای آرام هستند.  قیمت موتور شارژی نسبت به بنزینی بسیار پایین تر بوده و قطعات آن به ندرت فرسوده میشود. با قایق های بادی ورزشی آشنا شوید 1-قایق بادی چلنجر  این قایق بادی  در دو نوع 2 و 4 تولید میشوند و دارای ظرفیت 2 و 4 نفره با تحمل وزن 170 و 255 کیلوگرم هستند. جنس بدنه این قایق بادی از پی وی سی تقویت شده و دارای کف باد شونده و 2 جای باد مجزا در کف و دیواره برای دو نفره و 4 محفظه برای سه نفره برای ایمنی بیشتر قایق است. همچنین دارای دو جای پاروی چرخشی ثابت برای قایق 2 نفره و چهار جا برای 3 نفره میباشد. پاروی قایق بادی دو نفره پلاستیکی بوده و قایق بادی سه نفره فلزی میباشد و هر دو دارای جای نگه دارنده پارو در کناره قایق هستند همچنین قایق بادی سه نفره چلنجر قابلیت نصب موتور برقی و نیز دو صندلی بادی دارد. دارای پمپ باد دستی کوچک، طناب دور و یک برچسب تعمیراتی نیز هست. 2-قایق های بادی سیهاک این قایق بادی در دو نوع 2،3 و4 نفره تولید میشود. 



:: برچسب‌ها: قایق بادی , خرید قایق بادی , مزیت قایق بادی و انتخاب موتور , قایق بادی اینتکس , خرید قایق بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 22 اسفند 1399
.

نحوه استفاده از قایق بادی یکی از نکاتی می باشد که در افزایش طول عمر این دسته از محصولات بسیار تاثیرگذار بوده و موجب این می شود تا بتوانید سالهای طولانی از قایق خود استفاده نموده و با مشکلی مواجه نشوید . قایق بادی یک وسیله بصرفه برای کسانی می باشد که قصد تفریح و یا ماهیگیری های موقت داشته و نیاز به یک قایق فایبرگلاس نداشته و یا امکان حمل و نقل آن را ندارند . قایق بادی عموما دارای وزن کمی بوده و مناسب برای حمل و نقل بوده و می توان از آن برای تفریح در داخل دریا ، سد ، رودخانه و یا برکه می باشد . قایق های بادی دارای کیفیت های مختلف و ابعاد مختلفی نیز بوده که در ادامه به بررسی کامل آن ها خواهیم پرداخت تا شما انتخابی دقیق داشته باشید و بتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید . 

قایق بادی اینتکس و قایق بادی بست وی از محصولات محبوبی میباشند که به سبب کیفیت بالا و همچنین متنوع بودن طرفداران بسیاری داشته و می تواند گزینه مناسبی برای یک قایق بادی تفریح و یا حرفه ای باشد . قایق بادی اینتکس دارای نمونه های مختلفی می باشد که هریک مناسب برای استفاده در مکان های خاصی می باشند که به معرفی انواع آن ها خواهیم پرداخت . 

 

قایق بادی اکسپلورر اینتکس یکی از قایق های اینتکس می باشد که مناسب برای استفاده در استخر و یا دریا های آرا می مباشد و عموما برای استفاده کودکان تولید شده است و مناسب برای آب های آرام می باشد . قایق بادی چلنجر نیز یکی دیگز از قایق های اینتکس می باشد که به رنگ زرد بوده و مناسب برای تفریحات آبی در دریا و آب های آرام می باشد که دارای چندین اندازه بوده و می توانید بسته به نیاز خود ابعاد مورد نظر خود را انتخاب نمایید . قایق بادی سی هاک نیز یکی از معروف ترین قایق های بادی اینتکس می باشد که دارای قسمتی مخصوص برای قرارگیری لنسر بوده و می توان از آن برای ماهیگیری و یا تفریح در انواع آب ها استفاده نمود . 

قایق بادی اکسکروشن یکی از محبوبترین قایق های اینتکس می باشد که به سبب ابعاد متنوع و همچنین کیفیت بالای بدنه توانسته است توجه بسیاری را به سمت خود جلب کند . بدنه این قایق بادی ترکیبی از پی وی سی و برزنت بوده و کیفیت بسیار بالایی داشته و می توان از آن در آب های خروشان و یا دریا های مواج استفاده نمود . همچنین بسیاری از این قایق به عنوان قایق بادی تفریحی و ماهیگیری نیز استفاده می کنند . قایق بادی اکسکروشن در سه نمونه سه نفره ، چهار نفره و پنج نفره تولید شده است و مناسب برای کسانی میباشد که نیاز به یک قایق بادی حرفه ای برای تفریحات خود دارند . 



:: برچسب‌ها: قایق بادی , قایق بادی اینتکس , خرید قایق بادی , خرید قایق بادی اینتکس , نحوه استفاده قایق بادی ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 21 اسفند 1399
.

​معرفی و انتخاب بهترین قایق بادی اینتکس

مزیت مهم قایق بادی اینتکس مزیت مهم قایق بادی قیمت مناسب و مقرون به صرفه و جنسی مرغوب و باداوام است که قابل  حمل و نقل راحت است. در واقع قایق دارای حجم بسیار کوچکی است.به راحتی می توانید در سفر ها داخل ماشین قرار دهید و برای استفاده با پمپ باد به سرعت باد کنید. شما میتوانید از قایق بادی در استخر ها و یا آبهای آرام استفاده کنید. قایق بادی اینتکس دارای دو پارو و یک پمپ باد بوده که در بسته بندی قایق به شما تحویل داده خواهد شد. انواع قایق بادی اینتکس قایق بادی چلنجر  قایق بادی سیهاک قایق بادی اکسکروشن قایق بادی کایاک چلنجر هر چهار نوع قایق بادی اینتکس قابلیت نصب موتور بنزینی و برقی را دارند. 

موتورهای قایق بادی در دو دسته بنزینی و برقی تقسیم بندی می شوند. موتور قایق بادی بنزینی توسط روغن و بنزین کار میکند. این موتور ها در دو نوع 2 زمانه و چهار زمانه تولید میشوند. نوع دو زمانه بنزین و روغن در باک موتور ریخته میشود و در نوع چهار زمانه بنزین و روغن جدا از هم ریخته شده که این مدل دود زا میباشد.همه مدل های موتور برقی نیاز به یک باطری اتومبیل بین 60 تا 75 آمپر دارند. این موتور ها گزینه ای مناسب برای ماهیگیری و تفریح در آبهای آرام هستند.  قیمت موتور شارژی نسبت به بنزینی بسیار پایین تر بوده و قطعات آن به ندرت فرسوده میشود. با قایق های بادی ورزشی آشنا شوید 1-قایق بادی چلنجر  این قایق بادی  در دو نوع 2 و 4 تولید میشوند و دارای ظرفیت 2 و 4 نفره با تحمل وزن 170 و 255 کیلوگرم هستند. جنس بدنه این قایق بادی از پی وی سی تقویت شده و دارای کف باد شونده و 2 جای باد مجزا در کف و دیواره برای دو نفره و 4 محفظه برای سه نفره برای ایمنی بیشتر قایق است. 



:: برچسب‌ها: قایق بادی , خرید قایق بادی , قایق بادی اینتکس , خرید قایق بادی اینتکس , اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 20 اسفند 1399
.

​قایق ها از نمونه وسایل نقلیه آبی به شمار می روند که استفاده از آن ها می تواند جنبه های مختلفی داشته باشد . بیشترین نوع استفاده از قایق ها به منظور ماهیگیری و یا تردد در آب و حمل بار استفاده می شود ، اما از آن جا که بسیاری از افراد که در کنار سواحل دریا ، رودخانه و دریاچه ها سکونت ندارند استفاده از یک قایق و شناور ماندن بر روی آب را لذت بخش می دانند از این جهت نیز رفته رفته قایق هایی با عنوان قایق های تفریحی طراحی و تولید شد که به منظور تفریح از آن ها استفاده می شد . اما به مرور برخی از تولید کنندگان محصولات بادی به فکر طراحی و تولید قایق های بادی کردند تا بدین ترتیب هر شخصی بتواند با صرف هزینه بسیار کمتر صاحب یک قایق زیبا و کوچک شخصی شود . قایق های بادی به دلیل ساختاری که دارند بسیار کم حجم و کوچک هستند و می توان آن ها را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کرد به همین دلیل به راحتی نیز قابل جابجایی هستند .

قایق های بادی به دلیل اینکه محفظه های بادی دارند به خوبی می توانند بر روی آب شناور بمانند ، طراحان نیز با استفاده از بهترین اجناس و با استفاده از بهترین طراحی ها و آرگونومی های ساخت بی نظیر قایق های حرفه ای و با کیفیتی را تولید کردند . در سال های اخیر تولیدات قایق های بادی تفریحی بسیار رونق پیدا کرد و استقبال بسیار زیادی از این محصولات بادی شد ، اما تنوع بسیار زیاد در قایق های بادی و زیاد شدن تولیدی های محصولات بادی باعث شد تا برخی تولید کنندگان برای سود شخصی خود اقدام به تولید محصولات و قابل های بادی بی کیفیت و نامرغوب کنند ، اما در این میان شرکت های بزرگ تولید کننده قایق بادی وجود دارد که بهتر است محصولات خود را از آن ها خریداری کنید . هدف از ارائه این مطلب نیز معرفی برترین و بهترین مارک قایق بادی اورجینال و خارجی می باشد تا با تکیه بر این اطلاعات بتوانید خرید مطمعن و خوبی را داشته باشید . در ادامه بهترین مارک قایق بادی را مورد بررسی قرار می دهیم پس با ما همراه باشید ...



:: برچسب‌ها: قایق بادی , بهترین مارک قایق بادی , خرید قایق بادی , قایق بادی اینتکس , خرید قایق بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 19 اسفند 1399
.

با توجه به علاقه مندی بسیاری از افراد به قایق و تفریحات آبی به مرور استفاده از قایق ها جنبه تفریحی نیز به خود پیدا کرد و بیشتر علاقه مندان به قایق با سفر های خود به شهر های ساحلی و ... از قایق استفاده می کنند . از آن جا که قیمت قایق های تفریحی فایبرگلاسی و حتی چوبی بسیار بالاست و نگهداری و جابجایی آن ها در خشکی سخت است بیشتر افراد آن ها را برای مدتی کرایه کرده و استفاده می کنند ، اما به مرور برخی از شرکت های تولید کننده محصولات بادی ، انواع قایق های بادی را با سطح کیفی بسیار بالایی تولید کردند که برای تفریحات آبی می توانید از آن ها استفاده کنید . قایق های بادی از جدید ترین نوع قایق ها می باشد که در سال های اخیر مدل های بسیار متنوعی از آن وارد بازار های ایران شده است تا علاقه مندان به این نوع از محصولات بتوانند با خرید قایق بادی تفریحی در هنگام سفر به مناطق ساحلی مانند دریا ، دریاچه ، رودخانه و ... از محصول استفاده کنند .

قایق های بادی ویژگی های بسیار خوبی دارند که باعث شده است تا بیشتر مردم به این نوع از محصولات بادی روی بیاورند . قایق های بادی به دلیل ساختار باد شونده ای که دارند در هنگام بسته بندی بسیار کوچک می باشند به همین دلیل فضای بسیار کمی را اشغال می کنند ، با این ویژگی شما می توانید به راحتی قایق بادی خود را حمل کنید و در صورت عدم استفاده از قایق آن را در ابعاد بسیار کمی بسته بندی کرده و نگهداری کنید . همچنین وزن این محصولات بسیار پایین است که به مراتب جابجایی قایق بادی ساده تر و راحت تر شده است . خرید قایق بادی می تواند از نظر هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه تر از قایق های دیگر تفریحی چون قایق های فایبرگلاسی و حتی چوبی باشد . تنوع در قایق های بادی بسیار بالا بوده و نمونه های بسیار خوب و مقاومی توسط برند های معتبر طراحی و تولید شده است که می توان بر روی آن ها حتی از موتور های پر قدرت قایق استفاده کرد .

ابعاد قایق های بادی متنوع بوده به طوریکه شما می توانید از قایق های بادی را برای استفاده 1 نفره و حتی بیش از 5 نفر خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید ، هر یک از قایق های بادی با توجه به طراحی و آرگونومی ساختی که دارند برای تفریح ، گشت زنی و ماهیگیری طراحی شده اند . شرکت هایی چون اینتکس ، بست وی و جیلونگ از بزرگترین تولید کنندگان و طراحان قایق بادی در دنیا می باشد که تنوع قایق های هر یک از آن ها بسیار زیاد است . شرکت های دیگری نیز اقدام به تولید قایق بادی کرده اند اما بهترین مدل قایق بادی موجود در بازار را شرکت های اینتکس و بست وی تولید کردند که بهتر است محصولات و قایق های بادی خود را از این برند ها خریداری کنید . در ادامه قصد داریم تا بهترین مدل قایق بادی تولید شده و همچنین ویژگی و ساختار هر یک از آن ها را به صورت مختصر و مفید توضیح دهیم تا شما خریداران گرامی بتوانید با کسب اطلاعات بیشتر مدل دلخواه خود را خریداری کرده و آن ها را خریداری کنید .



:: برچسب‌ها: بهترین مدل قایق بادی , قایق بادی , خرید قایق بادی , قایق بادی اینتکس , خرید قایق بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 18 اسفند 1399
.

​قایق ها از سری وسایل نقلیه پر کاربرد در دریا ، رودخانه و دریاچه ها می باشد که از آن ها برای تردد در آب استفاده می شود . از قایق ها استفاده های زیادی همچون گشت زنی ، ماهیگیری ، تفریح و ... استفاده می شود که امروزه استفاده از آن ها برای تفریح بسیار رونق پیدا کرده است . از این رو در بیشتر سواحل قایق های تفریحی را به منظور تفریحات آبی گردشگران اجاره داده می شود . با توجه به اینکه قایق های فایبرگلاسی یا چوبی بسیار گران هستند و جابجایی آن ها در خشکی دشوار است کسانی که در شهر های ساحلی ساکن نیستند به دنبال خرید قایق ها نمی روند ، اما با تولید قایق های بادی بسیاری از افراد به خرید قایق بادی روی آوردند چرا که ویژگی ها و خصوصیات این محصولات بادی به گونه ای است که تهیه و استفاده از آن برای اشخاصی که در شهر های ساحلی ساکن نیستند نیز مناسب می باشد .

از مهم ترین ویژگی های یک قایق بادی می توان به قابلیت حمل آسان آن ها اشاره کرد ، از این رو شما می توانید در هنگام سفر ، قایق های بادی خود را به وسیله خودرو شخصی خود حمل کرده و به سواحل و همچنین رودخانه های مد نظر خود ببرید و از آن ها استفاده کنید . از دیگر ویژگی ها و مزیت های قایق بادی می توان به ارزان قیمت بودن آن ها اشاره کرد ، در مقایسه بین قایق های فایبرگلاسی و چوبی با قایق های بادی می بینیم که قایق بادی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و شما با صرف یک دهم تا یک صدم مبلغ قایق های چوبی یا فایبرگلاسی می توانید صاحب قایق های شخصی ایده آل و با کیفیت بشوید . قایق های بادی نیز در طراحی های بسیار مختلفی تولید شده اند که هر یک از آن ها به نسبت طراحی که دارند برای گشست زنی ، تفریح و ماهیگیری مورد استفاده قرار می گیرند .



:: برچسب‌ها: قایق بادی اورجینال , خرید قایق بادی , قایق بادی , قایق بادی اینتکس , خرید قایق بادی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 15 اسفند 1399
.

​قایق ها از جمله وسایل نقلیه آبی به حساب می آیند که از آن ها می توان برای گشت زنی ، ماهیگری و تردد در آب استفاده کرد ، اما یکی دیگر از علت های استفاده از قایق ها جنبه تفریحی آن ها می باشد چرا که شناور ماندن بر روی آب و تردد بر روی آب های آزاد کاری لذت بخش و جذاب خواهد بود . در همین راستا در بیشتر سواحل دریا ها ، دریاچه ها و رودخانه ها قایق های تفریحی به مسافرین و توریست ها اجاره داده می شود تا بدین ترتیب ساعت هایی به تفریح بر روی آب بپردازند . اما محبوبیت قایق ها به جایی رسیده است که بسیاری از افراد دوست دارند تا قایق های شخصی برای خود داشته باشند ، اما عواملی چون گران قیمت بودن قایق های بادی و همچنین نگهداری و حمل آن ها ممکن است برای کسانی که در شهر های ساحلی سکونت ندارد کاری مشکل باشد . از این رو برخی از شرکت های تولید کننده محصولات بادی قادام به تولید قایق بادی کردند .

قایق های بادی را می توان از جدید ترین قایق های موجود در بازار پس از قایق های چوبی و فایبرگلاسی جدید دانست ، از طرفی ویژگی ها و خصوصیات بسیار خوب قایق های بادی باعث شده است تا بیشتر افراد اقدام به خرید قایق بادی کنند تا از آن ها برای تفریحات آبی خود استفاده کنند . اما برخی دیگر از خرید قایق بادی اجتناب می کنند چرا که نگران هستند که این محصولات بادی مبادا در داخل آب خراب یا سوراخ بشود و جان آن ها به خطر بیوفتد . در این مطلب قصد داریم تا با بررسی بهتر قایق های بادی ، ویژگی ها ، خصوصیات و دانستنی های قایق بادی را به شما عزیزان و دوست داران قایق بادی معرفی کنیم تا با کسب اطلاعات کامل تر و بیشتر اقدام به خرید قایق بادی محبوب خود کنید . اما بهتر است قبل از خرید به توصیه های لازم توجه داشته باشید .

آرگونومی ساخت قایق بادی

قایق های بادی برخلاف ظاهری یکپارچه ای که دارند از ساختار چند لایه برخوردار بوده و طراحی بسیار خوبی دارند تا محصول بتواند در برابر غرق شدن ایستادگی کند . قایق های بادی دارای محفظه های بادی مجزا هستند به همین جهت نیاز است تا هر یک از قسمت های مختلف بدنه را باد کنید تا محصول راه اندازی شود ، این ویژگی در صورت سوراخ شدن قسمتی از بدنه قایق بادی باعث می شود تا قایق بادی غرق نشود تا بتوانید از فرصت استفاده کرده و خود را به خشکی برسانید . قایق های بادی همچنین لبه های بزرگتری نسبت به مرکز خود دارند و این نوع طراحی نیز باعث شده است تا قایق ها تعادل بالایی بر روی آب داشته باشند . یک قایق خوب قایقی خواهد بود که حتی در آب های خروشان و مواج نیز تعادل خوبی را داشته باشند . به همین دلیل نیز طراحان قایق های بادی با در نظر داشتن چنین استاندارد هایی قایق های بادی خود را طراحی کردند .



:: برچسب‌ها: دانستنی های قایق بادی , قایق بادی , خرید قایق بادی , قایق بادی اینتکس , خرید قایق بادی ایتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 14 اسفند 1399
.

​یکی از وسایل بادی که برای مصارف مختلف مناسب است و جهت استفاده در فضا های آبی به کار می آید جکوزی بادی است که امکان برخورداری از آب های گرم را برای افراد ایجاد کرده است. آب های گرم برای بدن مفید می باشند خصوصا برای افرادی که دارای مشکل در ناحیه ستون فقرات می باشند و یا در عضلات خود دارای گرفتگی بوده اند. این محصول بی نظیر و خاص را می توان با داشتن طول عمر بالا خریداری کرد و از آن نهایت استفاده را به عمل آورد. محصول مورد نظر امکانات لازم برای استفاده افراد را مشابه با جکوزی های دیگر دارد و می تواند بهترین گزینه برای استفاده علاقه مندان باشد.

از این رو بهترین گزینه برای جایگزین کردن به جای محصولات دیگر می باشد. برخورداری از بدنه ای جادار با گنجایش خاص به افراد این امکان را داده است که به راحتی بتوانند از شرایط ایجاد شده با آب گرم استفاده کنند و نهایت لذت را نیز ببرند. جکوزی بادی خاصیت درمانی نیز دارد و از این رو لازم است که افراد برای محل های شخصی خود یکی از مناسب ترین آن ها را انتخاب و خریداری کنند. چرا که تنوع بسیار زیادی در بین جکوزی بادی وجود دارد که کاربرد های یکسانی دارند اما در قابلیت های بدنه تفاوت بسیار زیادی ایجاد کرده اند.

کیفیت بالا و در عین حال طول عمر بالا سبب شده است که افراد بتوانند با خیالی آسوده از محصول ایجاد شده لذت ببرند و در طول سال های زیاد آن را مورد استفاده قرار دهند. برخی خصوصیات این محصول بی نظیر سبب شده است که با خیالی آسوده افراد از آن به همراه خانواده خود بهره مند شوند و از داشتن فضایی با آب گرم لذت ببرند. برخی از خصوصیاتی که در این محصول ایجاد شده است با سایر محصولات متفاوت است و سبب بهتر و منحصر به فرد شدن آن می شوند. این خصوصیات عبارتند از :

قابلیت نصب آسان

محصولی که پیش رو دارید را می توانید در صورت نیاز به آسانی نصب و راه اندازی کنید و از داشتن آن لذت ببرید. این محصول دلخواه و بی نظیر دارای نصب آسان می باشد. چرا که از سازه ها و اجزای از قبل ساخته شده تشکیل شده است که در نهایت برای نصب تنها می توان بدنه را باد کرد و از آن استفاده نمود. این جکوزی بادی بدنه ای مقاوم دارد که باد کافی را در داخل خود جای می دهد و سبب خالی شدن میزان باد داخلی بدنه نمی شود. از این رو کسانی که به سمت خرید این محصول بی نظیر جذب می شوند قادر خواهند بود که از وسیله ای با نام جکوزی بادی بهره کافی را ببرند.

دیگر مزیتی که در این محصول ایجاد شده است جمع آوری آسان آن می باشد. جکوزی بادی همان طور که به راحتی نصب می شود قابلیت جمع آوری آسان نیز دارد و می تواند در تایم کوتاه جمع آوری گردد. برای این کار محفظه ای که بر روی بدنه ایجاد شده است را می توان باز کرد و به تدریج باد داخل آن را تخلیه نمود. این باد از این فضا خالی می شود و بدنه خالی از باد در بسته بندی های مربوط به بدنه جکوزی بادی قرار می گیرد.

بسته بندی کمک می کند تا افراد به راحتی محصول را جا به جا و حمل کنند و به محل های مورد علاقه خود ببرند. در نتیجه این محصول در صورت نیاز در هر محلی قابلیت نصب دارد و پس از انجام کار می تواند مجدد جمع آوری و به محلی دیگر هدایت شود. شرایط لازم برای داشتن این گزینه از محصولات به صورتی است که می توان با خیالی آسوده محصول را با خود به همراه داشت و در مسافرت ها نیز آن را با خود حمل و نقل کرد.

امکان گرم کردن آب داخل بدنه

برای استفاده از جکوزی بادی نیازی به داشتن آب گرم نیست. چرا که خاصیت جکوزی ها این است که آب را به صورت مداوم گرم نگه دارند و آبی که در ابتدا بدنه را پر می کند نیز گرم کنند. این خصوصیت در جکوزی بادی وجود دارد و این امکان وجود دارد که با در دسترس داشتن آب سرد نیز از محصول استفاده کرد. برای این کار یک گرمکن دیجیتالی به بدنه متصل شده است و نصب بر روی آن صورت گرفته است. این محصول بی نظیر سبب گرم کردن آب داخل بدنه در مدت زمان کم می شود.

نمایشگر دیجیتال می تواند دمای آب داخل بدنه را نشان دهد. بنابراین امکان آن وجود دارد که افراد بنا به نیاز خود دمای آب داخل محصول را مشخص کنند و به این روش بر اساس نیازی که فرد به آب گرم دارد دما تعیین خواهد شد. مشخص شدن دمای آب داخل بدنه به آرامش رسیدن بدن کمک زیادی می کند و می تواند بهترین گزینه برای قرار گیری افراد در تایم طولانی مدت باشد. بنابراین علاقه مندانی که دارای این محصول کاربردی و منحصر به فرد می باشند می توانند آن را به راحتی و با طول عمر بالا داشته باشند و از آن استفاده کنند.

گرمکن می تواند در طول سال های زیاد کار خود را به درستی انجام دهد و بر روی بدنه به حالت متصل باقی بماند. اما به طور کلی اگر آسیب و مشکلی در کارکرد این محصول رخ داد می توان با تعمیرگاه صحبت کرد و مشکل را برطرف نمود. این بخش از محصول امکان تعمیر شدن و تعویض نیز دارد. بنابراین می توان با خیالی آسوده یکی از بی نظیر ترین و خاص ترین وسایل بادی را برای به آرامش رسیدن در داخل آب گرم به دست آورد و از آن لذت برد.



:: برچسب‌ها: جکوزی بادی , خرید جکوزی بادی , جکوزی بادی اینتکس , خرید جکوزی بادی اینتکس , اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 13 اسفند 1399
.

قایق بادی جیمینی یکی دیگر از انواع قایق بادی تفریحی می باشد که برای استفاده در محیط آب های آرام در نظر گرفته شده است. قایق بادی بدنه ای سبک و بادی دارد که به راحتی می تواند مورد حمل و نقل افراد قرار گیرد. همچنین به دلیل وجود زیبایی های ظاهری و تنوع بسیار زیاد در این محصول منحصر به فرد علاقه مندان به خرید آن بسیار زیاد می باشند و برای اغلب افراد مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله برای تفریحات افراد عادی مورد استفاده قرار می گیرد و با قایق های حرفه ای که مناسب ورزشکاران می باشد تفاوت بسیار زیادی دارد. در نتیجه کسانی که به دنبال قایق تفریحی منحصر به فرد هستند می توانند قایق بادی جیمینی را مد نظر داشته باشند.

این قایق بادی ها امکانات مختلف دارند که تکمیل کننده کارایی و قابلیت های آن می باشد. به طوری که با داشتن طول عمر بالا برای استفاده کنندگان بهترین شرایط را ایجاد کرده است. با وجود این که بدنه محصول نیز از دوام و طول عمر برخوردار است و جزو با ضخامت ترین بدنه های محصولات بادی می باشد افراد قادر هستند محصول را با قابلیت استفاده در طول عمر بالا خریداری کرده و از آن در طول سال های زیاد بهره مند شوند.

برخی از افراد برای رفتن به مکان های تفریحی که دارای آب های آرام می باشد تمایل به قایق سواری دارند. برای این کار باید از قایق های کرایه ای موجود در ساحل استفاده کرد و برای استفاده در مدت زمان کم هزینه زیادی پرداخت کرد. اما با خرید قایق بادی با گونه های مختلف افراد قادر هستند که این محصول را برای خود به صورت شخصی داشته باشند و از آن در مدت زمان طولانی بهره مند باشند. در نتیجه تفریحات آبی به صورت دائمی صورت خواهد گرفت و برای استفاده از آن دیگر نیازی به پرداخت هزینه مجدد نمی باشد.



:: برچسب‌ها: قایق بادی جیمینی , خرید قایق بادی , قایق بادی , خرید قایق بادی جیمینی , قایق بادی تفریحی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 12 اسفند 1399
.

ترامپولین چیست ؟ معرفی بهترین نوع ترامپولین

ترامپولین خانگی از جمله محصولات بازی و سرگرمی در داخل خانه می باشد که هم جنبه ورزشی دارد و هم می تواند شادی و نشاط را برای اعضای خانواده مهیا سازد. با توجه به آپارتمان نشین شدن افراد و وجود فضا های کوچک و سقف دار در خانه افراد دچار کم تحرکی شده اند و در طول روز حرکت کمی را انجام می دهند. این روند زندگی باعث ایجاد بیماری های مختلف در عضلات و استخوان ها می شود که افراد با توجه به شرایط دچار آن ها می شوند. برای جلوگیری از این گونه بیماری ها می بایست در طول روز به پیاده روی رفت و یا این که در خانه محیطی مطلوب به جهت داشتن تحرک ایجاد نمود. 

ایجاد تحرک باعث افزایش جنب و جوش می شود و می تواند از چاقی افراد جلوگیری کند. همچنین تناسب اندام آن ها را دچار می شود و برای جلوگیری از بروز چربی خون و فشار خون انجام می شود. تحرک در محیط بسته خانه کمی دشوار می باشد و افراد با توجه به محدود بودن فضا نمی توانند برخی فعالیت ها را انجام دهند. در نتیجه می بایست به تهیه برخی وسایل بپردازند تا شرایط برای داشتن تحرک و جنب و جوش در منزل وجود داشته باشد. ترمپولین خانگی یکی از اسباب و وسایلی است که امروزه با آپارتمانی شدن خانه ها به کار افراد می آید و برای آن ها شرایط داشتن تحرک را ایجاد می سازد. 

این گونه محصولات سبب ایجاد ورزش های مختلف می شوند و جنب و جوش و انرژی را زیاد می سازند. همچنین می توانند به راحتی برای مدت زمان طولانی افراد را در موقعیت ورزشی قرار دهند تا هم تحرک لازم در طول روز را داشته باشند و هم به دلیل این تحرک بدن خود را سالم و با نشاط سازند. امروزه خرید این محصول به ساده ترین روش ها صورت می گیرد و همچنین با قیمت های مناسب در اختیار افراد بوده اند. ترامپولین خانگی دارای انواع و خصوصیات زیر می باشد:

شکل ظاهری ترامپولین خانگی

این گونه محصولات از انواع بسیار زیادی تشکیل شده اند که هر کدام خصوصیات منحصر به فرد خود را دارد اما به طور کلی ترمپولین خانگی از یک بخش برای داشتن کشش و پرش تشکیل شده است و پایه هایی نیز دارد که با ارتفاع مختلف قادر به ایجاد استحکام در محصول شده است. علاوه بر این موارد محصول مورد نظر با داشتن پایه ها می تواند فشار وارد بر بدنه را تحمل کند و یکی از بی نظیر ترین ساختار ها را شامل می شود.

 

همچنین لازم به ذکر است برای خرید محصولات اینتکس می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید



:: برچسب‌ها: ترامپولین , خرید ترامپولین , ترامپولین خانگی , خرید ترامپولین خانگی , ترامپولین کوچک ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 11 اسفند 1399
.

ترامپولین خانگی از جمله محصولات بازی و سرگرمی در داخل خانه می باشد که هم جنبه ورزشی دارد و هم می تواند شادی و نشاط را برای اعضای خانواده مهیا سازد. با توجه به آپارتمان نشین شدن افراد و وجود فضا های کوچک و سقف دار در خانه افراد دچار کم تحرکی شده اند و در طول روز حرکت کمی را انجام می دهند. این روند زندگی باعث ایجاد بیماری های مختلف در عضلات و استخوان ها می شود که افراد با توجه به شرایط دچار آن ها می شوند. برای جلوگیری از این گونه بیماری ها می بایست در طول روز به پیاده روی رفت و یا این که در خانه محیطی مطلوب به جهت داشتن تحرک ایجاد نمود. 

ایجاد تحرک باعث افزایش جنب و جوش می شود و می تواند از چاقی افراد جلوگیری کند. همچنین تناسب اندام آن ها را دچار می شود و برای جلوگیری از بروز چربی خون و فشار خون انجام می شود. تحرک در محیط بسته خانه کمی دشوار می باشد و افراد با توجه به محدود بودن فضا نمی توانند برخی فعالیت ها را انجام دهند. در نتیجه می بایست به تهیه برخی وسایل بپردازند تا شرایط برای داشتن تحرک و جنب و جوش در منزل وجود داشته باشد. ترمپولین خانگی یکی از اسباب و وسایلی است که امروزه با آپارتمانی شدن خانه ها به کار افراد می آید و برای آن ها شرایط داشتن تحرک را ایجاد می سازد. 

این گونه محصولات سبب ایجاد ورزش های مختلف می شوند و جنب و جوش و انرژی را زیاد می سازند. همچنین می توانند به راحتی برای مدت زمان طولانی افراد را در موقعیت ورزشی قرار دهند تا هم تحرک لازم در طول روز را داشته باشند و هم به دلیل این تحرک بدن خود را سالم و با نشاط سازند. امروزه خرید این محصول به ساده ترین روش ها صورت می گیرد و همچنین با قیمت های مناسب در اختیار افراد بوده اند.



:: برچسب‌ها: ترامپولین , خرید ترامپولین , ترامپولین خانگی , خرید ترامپولین خانگی , ترامپولین خانگی یک نفره ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 8 اسفند 1399
.

معرفی کاناپه بادی و نحوه استفاده از آن

کاناپه بادی تخت شو نوعی مبل دو کاره است که در عین حال که در ثابت است میتوانید انرا به اشکال و مدل های مختلف تبدیل کرده و استفاده نمایید نحوه استفاده از کاناپه بادی به این شکل است که میتوانید کاناپه  خود را به اندازه نرمال باد کنید و از فشار بیش از حد باد بپرهیزید چون فرم محصول خراب می شود. نکاتی مهم برای استفاده بهتر از کاناپه بادی 1-کاناپه بادی را به هیچ عنوان مورد شستشو قرار ندهید. برای تمیز کردن کاناپه بادی از دستمال مرطوب استفاده کنید و محصول را با کف و آب نشویید. چون رطوبت به لایه ها نفوذ می کند و باعث پوسیدگی و از بین رفتن لایه های محصول می شود. 2- به هیچ عنوان روی کاناپه بادی جامپ نکرده و نیروی عمود به آن وارد نکنید، زیرا بعد از مدتی فرم خود را از دست می دهد.3-کاناپه بادی خود را به اندازه نرمال باد کنید و از فشار بیش از حد باد بپرهیزید تا فرم محصول خراب نشود. کاناپه بادی معمولی بهترین گزینه برای نشستن راحت حتما شماهم یک کاناپه بادی را دیده اید.

 آیا راحتی آن را تجربه کرده اید؟ کاناپه بادی معمولی  یک نوع از کاناپه های بادی هستند. این کاناپه بادی بسیار برای برای نشستن مناسب است. 

این کاناپه بادی را میتوان بدون تکیه گاه نیز استفاده کرد چرا که طراحی آن بصورت یک تکه بوده و فرم قرار گیری خود را حفظ میکنند. 

 

برای خرید محصولات اینتکس می توانید به سایت اینتکس ایران مراجعه نمایید



:: برچسب‌ها: کاناپه تخت شو , کاناپه یک نفره , کاناپه دو نفره , خرید کاناپه تخت شو , خرید کاناپه یک نفره ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : پنج شنبه 7 اسفند 1399
.

​خرید کاناپه بادی تخت شو

محصولات بادی همواره جزو دسته بندی هایی هستند که افراد مختلفی می توانند از این محصولات استفاده کرده و لذت ببرند. طراحی های مختلف در این محصولات همواره سبب شده تا این محصولات در هر نوع و مدلی که هستند دارای زیبایی های خاص خود باشند. در همین راستا یکی از محصولاتی که هم از نظر ظاهری و هم از نظر ساختاری توانسته به بهترین شکل ممکن نیاز مشتریان را برطرف سازد ، کاناپه بادی تخت شو است. این محصولات همان طور که از نامش پیداست جزو محصولاتی به شمار می روند که شخص می تواند به راحتی از ان ها هم به عنوان یک کاناپه بادی و هم به عنوان یک تخت بادی استفاده کرده و لذت ببرد. طراحی صورت گرفته در این محصولات نیز باعث شده تا دست مشتریان در هنگام خرید یک کاناپه بادی به بهترین شکل ممکن باز باشد. در همین راستا قطعا قبل از خرید شما باید یک سری ویژگی مهم در خصوص این محصولات را بدانید و خریدی مطمئن را با توجه به این مسئله انجام دهید. ما نیز با در نظر گرفتن این موارد سعی داریم تا به بهترین شکل ممکن این موارد را برای شما بازگو کرده و قبل از خرید یک کاناپه بادی ویژگی های کلی این دسته از محصولات را در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

ساختار و طراحی کاناپه بادی تخت شو

اولین ویژگی خوبی که این کاناپه های بادی در اختیار شما قرار می دهند طرح های گوناگون و تنوع در طراحی این محصولات است. در واقع شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که با توجه به سلیقه شخصی خود بتوانید یک کاناپه بادی زیبا را سفارش دهید. در همین راستا یکی از موارد مهمی که در خرید این محصولات بسیار به چشم می آید بحث نوع ساختار و طراحی صورت گرفته در این محصولات است که سبب می شود تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن و با در نظر گرفتن سلیقه شخصی خود خرید این دسته از کاناپه های بادی را انجام دهید.

در همین رابطه باید اشاره کنیم که از نظر نوع طراحی شما به راحتی می توانید ببینید که طراحی صورت گرفته در یک کاناپه بادی دارای چه خصوصیات جذابی می باشد. اولین بحث در خصوص ظرفیت این محصولات است که قطعا این ظرفیت در انتخاب و تعیین نوع ظاهر محصول نیز اثرگذار خواهد بود. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که عمدتا این محصولات در دو ظرفیت یک نفره و دو نفره روانه بازار شده است که همین امر سبب شده تا بتوانید از این محصولات در بهترین حالت ممکن چه به صورت فردی و چه به صورت جفت استفاده نمایید.



:: برچسب‌ها: کاناپه بادی تخت شو , خرید کاناپه بادی تخت شو , کاناپه بادی , کاناپه بادی تخت شو یک نفره , کاناپه بادی تخت شو دو نفره ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : چهار شنبه 6 اسفند 1399
.

چادر مسافرتی آمریکایی گونه های حرفه ای و منحصر به فردی می باشد که برای کمپینگ ها و گروه های مختلف به کار گرفته می شود و دارای سازه های استوار و محکمی می باشد. این محصول بی نظیر ساخته شده توسط شرکت های معتبر آمریکایی می باشد که در رابطه با ضخامت بدنه می توان به برترین و خاص ترین رویه های چادر مسافرتی اشاره کرد. داشتن مزیت راحتی در داخل محصول خود دلیل بر خرید این چادر مسافرتی می باشد که مربوط به گروه های کوهنوردی و گردشگری است. از این رو این گروه ها بهترین و با کیفیت ترین محصولات را انتخاب می کنند تا در طولانی مدت دچار مشکل نشده و بتواند یکی از بهترین محل ها را برای اقامت ایجاد سازد. 

چادر مسافرتی آمریکایی دارای ضخامت و طول عمر است و از بخش های کاربردی تشکیل شده است. بخش هایی که محصول را تشکیل می دهند در واقع در محصولات حرفه ای ایجاد می شود که چادر مسافرتی آمریکایی نیز جزو آن ها می باشد. اغلب این محصولات دارای ظرفیت های زیاد می باشند و در داخل بدنه آن ها بخش های مجزا برای راحتی استفاده کنندگان ایجاد شده است. به همین خاطر است که می توان با تکیه بر این عوامل شرایط را برای به کار گیری برای اقامت تعداد زیادی از افراد مهیا ساخت.

به دلیل این که افراد در فصول مختلف آماده سفر رفتن و گردشگری می باشند این محصول امکان اقامت در هر شرایط را مهیا ساخته است و می تواند یکی از بی نظیر ترین محوطه ها را ایجاد سازد. با توجه به این که علاقه مندان به کوهنوردی و گردشگری تمایل به مسافرت های دسته جمعی دارند قادر می باشند که از چادر مسافرتی آمریکایی با ظرفیت های بالا استفاده کنند و بهترین شرایط را در داخل آن به دست آورند. با توجه به این موارد مزیت هایی درباره چادر مسافرتی آمریکایی ایجاد می شود که به بررسی آن می پردازیم.

بدنه محکم و استوار

طراحی سازه های چادر مسافرتی آمریکایی به گونه ای است که می توان از آن در هر شرایطی استفاده کرد و لذت کافی را برد. بدنه محصول از استحکام بسیار زیادی برخوردار است که بر حسب آن می توان محصول را انتخاب کرده و از آن خریداری نمود. ترکیب بسیار خاصی در طراحی محصول وجود دارد که بر حسب آن می توان بدنه را برای طول عمر بالا مورد استفاده قرار داد. لذت داشتن چادر مسافرتی مقاوم در زمانی که نیاز به اقامت در شب وجود دارد باعث شده است تا تعداد خریداران این محصول افزایش پیدا کنند و به این صورت از یک محصول بی نقص برخوردار شوند.

گروه کوهنوردی و صخره نوردی همواره چادر مسافرتی آمریکایی را در محیط هایی که دارای سنگ و صخره می باشند احداث می کنند. در نتیجه بدنه استحکام و طول عمر خود را برای داشتن در طول سال های بسیار زیاد دارد و می تواند جزو وسیله های کاربردی برای این مناطق باشد. رویه چادر مسافرتی به گونه ای طراحی شده است که در صورت وجود اشیاء نوک تیز بدنه به سرعت واکنش نمی دهد. به همین خاطر است که برای استفاده در این محل ها مناسب گشته و کاربرد بسیار بالایی دارد. کف محصول از لایه های بیش تری برخوردار است که می تواند سبب دوام و طول عمر بالا شود. کسانی که تمایل به داشتن یک محصول با مقاومت و دوام بالا دارند قادر می باشند این محصول را خریداری کرده و در هر موقعیتی از آن استفاده نمایند.



:: برچسب‌ها: چادر مسافرتی آمریکایی , خرید چادر مسافرتی امریکایی , معرفی چادر مسافرتی امریکایی , خرید چادر مسافرتی , چادر مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : سه شنبه 5 اسفند 1399
.

​استخر بادی سرسره دار با برند های مختلف ساخته شده است و تولید آن نیز مطابق با روحیه کودکان می باشد.از جمله آنها برند : اینتکس ، بست وی ، اینتایم ، کلمن ، جیلانگ ، و ...  این محصول بی نظیر بهترین گزینه برای ایجاد محوطه ای برای تفریح بزرگسالان و کودکان است که بتوانند ساعات زیادی را مشغول بازی و سرگرمی بشوند و بهترین ساعات را با دوستان خود داشته باشند. از این رو دارای ابعاد بزرگ می باشد و بدنه ای جادار دارد تا به راحتی تعدادی از کودکان را در داخل خود جای دهد و به بازی و سرگرمی های آبی مشغول کند. استخر بادی سرسره دار یک بخشی دارد که در نام آن به وضوح دیده می شود. سرسره بخشی مهیج برای تمامی کودکان است که با استفاده از آن قادر به رقم زدن ساعات خوشی می باشند.

علاقه مندان بسیاری تمایل دارد که این محصول را برای کودکان خود تهیه کنند و یا این که برای ایجاد یک محیط مناسب در فضا های عمومی به کار می رود. استخر بادی سرسره دار دارای طراحی است که می توان در داخل آن هم از آب استفاده کرد و هم توپ های رنگی و بسیار زیادی را در داخل آن پر کرد. به همین خاطر افراد زیادی برای داشتن این محصول بادی راغب می باشند و می توانند وسیله بازی مهیجی برای کودکان خود داشته باشند.

بدنه دارای رنگ های بسیار زیاد و شادی می باشد و همچنین می تواند برای افزایش و تقویت روحیه افراد به کار گرفته شود. همچنین محصولی بی نظیر برای ایجاد جنب و جوش در کودکان است و سبب می شود تا آن ها در تایم طولانی به سرگرمی های خود بپردازند. از آن جایی که محصول برای انواع بازی های پر تحرک می باشد باید دارای ایمنی لازم نیز بوده باشد و بتواند ایمنی لازم برای داشتن سلامت کامل را مهیا سازد. در نتیجه کودکان در داخل آن راحتی بسیار زیادی را حس می کنند.

 

استخر بادی سرسره دار اینتکس



:: برچسب‌ها: استخر بادی سرسره دار اینتکس , خرید استخر بادی سرسره دار , استخر بادی سرسره دار , خرید استخر بادی سرسره دار اینتکس , خرید استخر بادی  ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : دو شنبه 4 اسفند 1399
.

استخر بادی ایزی ست چیست؟

استخر بادی ایزی ست نوعی استخر دایره ای شکل میباشد که لبه استخر به صورت بادی است  و بدنه این استخر از برزنت و الیاف ابریشم و پی وی سی تشکیل شده است .حجم این استخر بادی بسیار کم بوده و به سرعت نصب میشود .این استخر را در زمین های صاف و هموار میتوان نصب کرد .لبه بالای استخر به وسیله پمپ باد دستی و یا برقی باد میشود  . 

نصب کردن استخر اگر زمین هموار باشد در مدت 10 دقیقه قابل نصب میباشد . بعد از پر کردن لبه استخر شما چروک هایی که در داخل استخر میباشد را باید صاف کنید که اماده اب گیری شود . استخر های ایزی ست در سالهای اخیر به علت کم حجم بودن و قیمت مناسبی دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است .قیمت استخر ایزی ست نسبت به استخر های بتونی یک دهم میباشد .

 

شما می توانید جهت مشاهده دیگر مقالات و هم چنین محصولات جدید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: استخر ایزی ست , خرید استخر ایزی ست , استخر بادی ایزی ست , خرید استخر ایزی ست اصل , قیمت استخر ایزی ست ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : یک شنبه 3 اسفند 1399
.

مواد داخل مبل شنی از چیست ؟ آیا این یک اصطلاح هست یا شن واقعی داخل آن ریخته شده

مبل های شنی یکی از شیک ترین و در عین حال ساده ترین محصولاتی بوده که ط راحی بدنه بسیار جذاب و منحصر به فردی داشته و با تنوع گسترده برای استفاده تمامی رده های سنی با جنس بدنه مختلف و همچنین ابعادی مختلف به بازار عرضه می شود. بسیاری از افراد با در نظر گرفتن ساختار بدنه مبل شنی و طراحی ظاهری این گروه از محصولات از ان ها در محیط منازل و یا حتی محل کار خود استفاده کرده تا در صورت خستگی و یا در زمانی هایی مانند تماشای تلویزیون و مطالعه بتوانند احساس راحتی داشته باشند. این گروه از محصولات در مقایسه با مبل های راحتی و مبل های بادی از مزیت بسیار مهمی برخوردر بوده به طوری که مبل های شنی قابلیت آن را داشته تا بتوانند به راحتی تغییر حالت داده و بخش تکیه گاه و نشیمنگاه آن ها با در نظر گرفتن فرم بدن مصرف کننده تنظیم شود. به همین دلیل بوده که این محصولات از فروش قابل قبولی برای تمامی سنین برخوردار می باشد. اما لازم بوده تا اگر شما قصد خرید مبل شنی را دارید با دلیل اصلی این ویژگی جذاب این محصولات به طور کامل آشنایی داشته باشید. در همین راستا بیان می کنیم که دلیل این امر مربوط به بخش داخلی مبل شنی بوده که در واقع یونولیت مبل شنی نامیده می شود. در ادامه این مطلب امکانی وجود داشته تا شما بتوانید با ویژگی های منحصر به فرد یونولیت مبل شنی به طور کامل آشنا شده و روش های نگهداری و مراقبت و همچنین تعویض این مواد داخلی را فرابگیرید. پس با ما همراه شوید.

بهترین مواد داخلی مبل شنی و مبل های شنی در طول مدتی که از طراحی اولیه آن و عرضه به بازار این محصولات سپری داشته از نظر بخش مواد داخلی تغییراتی را تجربه کرده تا بهترین گزینه برای انتخاب مواد داخلی این محصول استفاده شده که موجب راحتی شما در زمان استفاده شده و عوارض جانبی در بر نداشته باشد. در اولین نمونه های مبل شنی عرضه شده به بازار برای بخش داخلی این محصول از ابر های خرد شده و ریزی استفاده شده که مانند فوم مبل های راحتی بوده و نسبتا سنگین است. استفاده از این نوع مواد داخلی به دلیل وزن بالایی که برای مبل شنی ایجاد کرده و همچنین افت فرم بدنه و کاهش ارتفاعی که برای محصولات در اثر استفاده طولانی مدت ایجاد شده و در نهایت به دلیل هزینه بالایی که برای تعویض این نوع مواد داخلی لازم به پرداخت بوده، در حال حاضر کاملا منسوج شده است. سپس به عنوان جایگزین فوم های مبلی برای بخش داخلی مبل شنی از دانه های پلی استایرن استفاده کرده که وزنی کم و نرمی و دوام بالایی از خود نشان می دادند. این نوع مواد داخلی قادر بوده تا نیاز شما را به طور کامل از ساختمان یک مبل شنی بر طرف کرده و همچنین در صورت نیاز به تعویض این نوع مواد داخلی فرد هزینه بسیار کمی را پرداخت خواهد کرد. اما در نظر داشته باشید جنس بدنه این نوع مواد به دلیل آن که ترکیباتی از نوع پلاستیک فشرده بوده در اثر استفاده طولانی مدت و یا حتی در زمان استراحت های نیمروزی موجب ایجاد تعریق در بدن فرد می شدند. به طوری که رویه اصلی مبل شنی در اثر این تعریق دچار پوسیدگی شده و همچنین فرد نمی توانست به راحتی از مبل شنی خود استفاده به عمل برساند.



:: برچسب‌ها: مبل شنی , مواد داخل مبل شنی , یونولیت مبل شنی , خرید مبل شنی , خرید مبل شنی اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : شنبه 2 اسفند 1399
.

​استخر های پیش ساخته شده از بستر های آبی بسیار محبوب و دوست داشتنی است که بسیاری از افراد با استفاده از آن ها به تفریحات آبی و همچنین ورزش و شنا کردن می پردازند ، استخر ها به دلیل اینکه در یک محل راکد هستند بسیار ایمن تر از هر آب دیگری بوده و این اجازه را به شما خواهد داد تا با ایمنی بیشتر و اطمینان خاطر به بازی و تفریح بپردازید ، این موضوع و عدم دسترسی بسیاری از افراد به آب های آزاد موجب شد تا استخر هایی به شکل بتنی و سیمانی طراحی شوند . استخر های بتنی و سیمانی امروزه نیز به صورت شخصی و عمومی طراحی شده اند که ممکن است ابعاد نسبتا کوچک تر آن را در ویلا و منازل دیده و یا داشته باشیم ، اما راه اندازی و ساخت آن ها زمانبر بوده و همچنین هزینه نسبتا زیادی را نیاز دارد ، از این رو استخر پیش ساخته متحرک با شکل و شمایل دیگر و به صورت آماده توسط شرکت های بزرگ و مطرحی طراحی شده اند که به مراتب ویژگی های بسیار خوب و برتری نسبی داشتند ، این استخر ها به استخر پیش ساخته متحرک معروف هستند که در ادامه شما را با این محصولات محبوب و پر فروش آشنا خواهیم کرد .

نوع طراحی و نحوه تولید استخر پیش ساخته متحرک

استخر های پیش ساخته متحرک ، محصولاتی هستند که از قبل توسط شرکت ها طراحی شده و تنها نیاز است آن را راه اندازی کنید تا قابل استفاده شوند . این محصولات در ابعاد بسیار متنوع و در اشکال گرد ، مستطیلی و مربعی طراحی شده اند که خریداران بسته به فضایی که در اختیار دارند می توانند آن ها را خریداری کنند . این استخر ها از طول یا قطر 2 متر طراحی شده اند که بزرگ ترین آن ها نیز بیش از 10 متر طول دارند ، از این رو بهترین گزینه برای استخر شخصی می باشد ، بدین ترتیب شاید نیازی به احداث استخر های بتنی نداشته باشید .



:: برچسب‌ها: استخر پیش ساخته متحرک , خرید استخر پیش ساخته متحرک , است , خر پیش ساخته متحرک چیست , خرید استخر پیش ساخته , خرید استخر پیش ساخته اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 1 اسفند 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی